czwartek, 14 kwietnia 2011

Nowy ROM na pokładzie

Od dwóch dni na moim Desire działa najnowsza stabilna wersja CyanogenMod 7. Wielokrotnie podchodziłem do ROMa ze stajni Cyanogen ale zawsze miałem problemy z GPSem. Po wypuszczeniu stabilnej wersji 7 postanowiłem podejść do tematu ponownie. Tym razem dokładnie się przygotowałem.
Najpierw oczywiście nandroid backup Oxygena (tak na wszelki wypadek) , potem backup zawartości karty SD. Miałem HBOOT Oxygen więc musiałem wgrać ten odpowiedni dla CM. Kolejnym krokiem był format karty SD z poziomu recovery. Po załadowaniu ROMa wszystko było jasne - działa sprawnie, nawet GPS.
Wygląda na to, że na karcie SD musiały być pliki, które w jakiś sposób zakłócały działanie GPSa.
Jak do tej pory nie zauważyłem żadnych problemów, wszystko działa, no może poza wolnym transferem karty SD w trybie pamięci masowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz